Объявление о проведении Конкурса
по отбору аудиторской фирмы
ООО «ВАЛКИ-ИЛЬМЕНИТ» объявляет Конкурс об отборе субъекта аудиторской деятельности для предоставления услуг по обязательному аудиту финансовой отчетности в соответствии с международными стандартами аудита.
Целью проведения Конкурса является выбор на конкурсной основе аудиторской фирмы для проведения аудита финансовой отчетности ООО «ВАЛКИ-ИЛЬМЕНИТ», подготовленной в соответствии с требованиями МСФО за год, закончившийся 31.12.2020 года, и за год что закончиться 31.12.2021 г.
В конкурсе могут принимать участие субъекты аудиторской деятельности, соответствующие требованиям, установленным Законом Украины «Об аудите финансовой отчетности и аудиторской деятельности», а также условиям конкурса.
Умови та порядок проведення Конкурсу.
Суб’єкт аудиторської діяльності повинен відповідати таким вимогам:
- інформація про суб’єкта внесена до Реєстру аудиторів та суб’єктів аудиторської діяльності, які мають право проводити обов’язковий аудит фінансової звітності підприємств, що становлять суспільний інтерес;
- достатній рівень кваліфікації та досвіду аудиторів і персоналу, який залучається до надання послуг відповідно до міжнародних стандартів аудиту. В суб’єкті аудиторської діяльності за основним місцем роботи має працювати не менше п’яти аудиторів із загальною чисельністю штатних кваліфікованих працівників, які залучаються до виконання завдань, не менше 10 осіб, з яких щонайменше дві особи повинні підтвердити кваліфікацію відповідно до ст.19 Закону України Про аудит фінансової звітності та аудиторську діяльність або мати чинні сертифікати (дипломи) професійних організацій, що підтверджують високий рівень знань з міжнародних стандартів фінансової звітності.
- за попередній річний звітний період сума винагороди від кожного з підприємств, що становлять суспільний інтерес, яким надавалися послуги з обов’язкового аудиту фінансової звітності протягом цього періоду, не перевищувала 15% загальної суми доходу від надання аудиторських послуг та відсутні обмеження, пов’язані з тривалістю надання послуг цьому підприємству.
Завдання з обов’язкового аудиту фінансової звітності включає:
- підтвердження річної фінансової звітності;
- додатковий звіт для Аудиторського Комітету.
Не допускаються до участі в конкурсі суб’єкти, які:
- не відповідають вимогам Закону України «Про аудит фінансової звітності та аудиторську діяльність» та цим Умовам;
- подали до участі в Конкурсі документи, що містять недостовірну інформацію.
Для участі у Конкурсі претенденти подають такі документи:
- коротке резюме про суб’єкта аудиторської діяльності (реєстраційна інформація, види діяльності, посадові особи та інше);
- наявність передбачених законодавством України ліцензій, свідоцтва, сертифікатів та термін їх дії;
- перелік основних клієнтів із зазначенням контактних осіб та телефонних номерів, по яким є можливість із ними зв’язатись у разі необхідності;
- цінова пропозиція щодо розміру та порядку оплати за договором та розрахунок вартості послуг;
- будь-яку іншу інформацію, яка може бути корисною.
Дата початку проведення конкурсу – 04 лютого 2021 року.
Строк подачі документів – до 05 квітня 2021 року включно.
Документи надсилайте, будь ласка, електронною поштою на tatiana.mazur@valki.in.ua
та за адресою: 12110, вул. Шевченка 1-А, смт Іршанськ, Хорошівський район, Житомирська область.
Суб’єктам аудиторської діяльності, які виявили бажання брати участь у Конкурсі фінансова звітність та інша публічна інформація надаватимуться відповідно до запиту учасника Конкурсу.
Контактні особи:
- Заступник директора – Мазур Тетяна Анатоліївна, +380(50)447-83-38, tatiana.mazur@valki.in.ua
- Головний бухгалтер – Левченко Віта Григорівна, +380(50)446-24-48, vita.levchenko@valki.in.ua
Документи, що надійшли після встановленого строку або подані не в повному обсязі чи з порушенням умов Конкурсу, не розглядатимуться.
Результати Конкурсу щодо переможця буде повідомлено шляхом публікації інформації на веб-сайті Підприємства та офіційним повідомленням переможця, в термін не пізніше 15 квітня 2021 року.